KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

29 Haziran 2012 Cuma

BEN BU ARALAR








Biliyorum uzun zamandır sesim soluğum çıkmıyor. Aslında eskisinden çok çıkıyor ama buradan duyulmuyor. Sağ olsun annemin işleri çok yoğun olduğu için beni anlatmayı biraz ihmal ediyor. Tek tek konu yapacak vakit olmayınca fotoğraflarla biraz anlatayım dedim.

Her çocuk gibi bende bol bol geziyorum , oynuyorum , çoğu zaman birşeyler almak ya da bir yerlere gitmek için tutturuyorum. Ama herşeyden çok sürekli konuşuyorum , soru soruyorum.

Yakında kreşe başlıycam. Bu aralar onun mutluluğunu yaşıyorum. Şimdiden okul yolunu arşınlamaya koridorlarında koşturmaya başladım bile. Bu yaz benim için zor geçecek. Neyse ki denize gidiyorum. O da olmasa bu sıcaklar çekilir gibi değil.

Benden şimdilik bu kadar. Tekrar görüşmek üzere

Hiç yorum yok: