KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

8 Aralık 2011 Perşembe

AĞACIMIZ HAZIR



Geçtiğimiz haftasonu yılbaşı ağacımızı süsledik.Çok zevkliydi. Süsleri takmak ilk baş çok zor oldu ama alışınca hepsini kendim yapmak istedim. Hele bir de ışıkları yanınca görseniz. Her akşam oturup ağacı izliyorum. Şimdi bir de hediye listesi yapmam lazım çünkü altı şimdilik boş.

3 Aralık 2011 Cumartesi

LEGOOOOOOOOOOOO





Lego diye birşey varmış biliyor musunuz? Ben daha birkaç gün önce öğrendim. Ne güzel birşey bu lego. Rengarenk bir sürü parça var ve istediğini yapabiliyorsun. İstersem bir arabam oluyor , istersem bir gemim.
Annemler bile şaşırdı benim bir oyuncak ile bu kadar uzun süre oynamama. Ama ne yapayım bir kere başına oturunca kalkamıyor insan.
Yeni aşkım belli oldu galiba.


KOVBOY OLDUM



Haftasonu alışveriş merkezindeydik. Oyun alanını ziyaret etmeden ordan çıkmamız zaten mümkün değil. Ama bu sefer kıyafetim bindiğim oyuncaklara çok uymuş. Değil mi ?

DEV PEPE KEYFİ



Bir çocuk daha ne isteyebilir ki. Evinin duvarında dev bir PEPE. Yaşasınnnnnnn!. Babamın benim için süpriziydi bu geçen akşam. Odamda oynarken Pepe'nin sesini duyup salona koştum. Önce gördüklerimi anlayamadım. Televizyon kapalıydı ama salonun duvarında kocaman bir Pepe vardı. Babam projeksiyon makinesi ile açmıştı çizgi filmimi.Hiç bitmesini istemedim ama her güzel şey gibi bu keyfin de bir sonu vardı.Babama en kısa zamanda bunu tekrarlamasını istiycem

AŞÇI YAMAĞI ASRIN



Daha önce söylemiştim annem ben olmadan mutfakta yemek yapamaz. Ya karıştırıcam , ya malzemeleri koyucam ama mutlaka benimde tuzum olacak yapılan yemeklerde. İlk başlarda annem beni hep kovardı mutfaktan. Ama artık başa çıkamayacağını kabul etti ve beni de işe dahil etmeye başladı. Artık o da bende çok mutluyuz çünkü birlikte yemek yapmak çok keyifli

KİRPİ GÖZLEM OYUNU





Meraklı minik dergisi bilmeyen yoktur heralde. Son bir senedir her ay alıyorum bende. Resimleri , hikayeleri harika. En çok ta oyunları. Geçtiğimiz ay verdiği kirpi gözlem oyunu çok güzeldi.
Annemle beraber her parçasını kesip yapıştırdık. Zaten sayı saymaya bayılıyorum bu oyun tam bana göreydi

ÇUF ÇUF TREN



İlk amcamın aldığı trenle başladı aşkım . Her gün biraz daha arttı. Oyuncak , gerçek bütün trenlere hastayım. Erkek çocuklarının araba sevdası olur aslında. Benimde var arabalarım ama trenlerim hep en kıymetliler.
Hele bu ahşap olana bayılıyorum. İstediğim kadar parça ve ray ekleyebiliyorum. Yakında tren rayları tüm odamı dolaşıyor olacak.