KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

27 Şubat 2011 Pazar

KOKTEYL SOSİSLER




Yemek öğünleri arasında atıştırmaya bayılıyorum. En sevdiğim ara öğün meyve . Birde annemin hazırladığı bu kaşarlı sosisler. Kürdanlı olduğu için yemesi çok eğlenceli ve kolay. Ne etraf kirleniyor ne de üstüm başım. Elimde tabağım istediğim yere gidip yemeğe devam edebiliyorum. Tam kokteyl havasındayım yani. Anneme söyliyimde bunun yanına bir kaç tanede kanepe hazırlasın bana :)

19 Şubat 2011 Cumartesi

ESKİDEN KAŞIK MI VARDI?

Eskiden kaşık mı varmış? O zamanlarda çocuk olmak daha kolaydı heralde. Kaşıkmış çatalmış tutmaya uğraşmıyordun. Elini daldırıp tabağa istediğin gibi yiyordun. Ama sonra ne oldu kaşık çıktı mertlik bozuldu. Önce tutmayı öğren , sonra ağzına götürmeyi. Üstelik sadece bu da değil asıl önemli kısım ağzını tutturabilmek. Yani kaşığına aldığın yemeği başarıyla ağzınla buluşturabilmek.
Ben daha 2 yaşıma bile girmedim sizcede çok şey beklemiyor musunuz benden ? Ama azimliyim ne gerekiyorsa öğreneceğim. Yine de fazla sıkıya gelemem baştan söyliyeyim. Benim gibi sizde sabırlı olun ve neler yapabileceğimi bekleyip görün.

10 Şubat 2011 Perşembe

KİTAP SEVGİSİ





Bana kitapları sevdiren Tübitak yayınlarına teşekkür ediyorum. Hiç bıkmadan hergün kitaplarıma , dergilerime tek tek bakıyorum. Dışarı çıkarken özellikle de doktora gideceksem ve sıra bekleyeceksek birkaç tane kitap mutlaka koyuyoruz çantaya.
Daha önce internetten alıyorduk kitaplarımızı ama en son çarşıya gittiğimizde hep uğradığımız kitapçıda tübitak yayınları için özel bir stand açıldığını gördük. Artık sevdiğim kitaplara ulaşmak daha da kolay.
Kitap sevgimin değişmesini ya da azalmasını hiç istemiyorum. Bu sihirli dünyayı hala keşfetmeyen varsa sizde tübitak yayınlarından başlayabilirsiniz. Bayılacaksınız.




Babamla Beraber Araba Yıkamanın Keyfi






Hayatı boyunca oğluyla ya da oğullarıyla başbaşa özel birşeyler yapmadan ömür tüketen babalar var. Baba oğul olmak ayrı bir tatdır. İki erkeğin ( ya da daha fazla ) özel dünyasıdır. Anlamını bilen baba için oğul en iyi arkadaştır. Birlikte maça gitmek , futbol oynamak , başbaşa kamp yapmak , karşılıklı playstationda futbol maçı yapmak ..... hobilerini paylaşacağın başka hiç kimseye ihtiyaç duymamaktır baba ve oğul olmak.
Ben şanslıyım çünkü canım babam hiç şikayet etmeden her istediğimde oyun oynuyor benimle , sıcacık kucağı beni sarmaya hazır hep. Böyle olunca bende elimden geldiğince ona hobilerinde eşlik etmeye çalışıyorum. Ben büyüdükçe yapacağımız daha çok şey var babacığım biliyorum.
En son güneşli havayı da fırsat bilip beraber araba yıkadık babamla. Benim için inanılmaz zevkliydi. Hem suyla oynamak hem de babama yardım etmek harikaydı. Bunu daha sık yapmak istiyorum duyuyor musun babacığım?
Not: Aslında biz baba - oğul olduğumuz için yazdım bu yazıyı ama biliyorum ki kızlarıyla da çok iyi anlaşan babalar var. Önemli olan beraber eğlenmeyi bilmek.






6 Şubat 2011 Pazar

TEŞEKKÜRLER LİNK BANKASI


Herkese merhaba;
Aslında bu yazıyı hem mutlulukla hemde biraz utançla yazıyorum. Çok güzel bir site olan link bankası beni izlemeye almış ve kendi sitesinde yer vermiş. Öyle mutlu oldum ve gururlandım ki anlatamam. Ama bu harika olayı biraz geç farkettiğim için de çok utandım.
Sizin huzurunuzda özür diliyorum ve çok teşekkür ediyorum. Eminim ki link bankası sayesinde maceralarım daha fazla kişiye ulaşacak.

3 Şubat 2011 Perşembe

EŞLEŞTİRME OYUNU



Eşleştirme oyunlarını bütün çocukların sevdiğini herkes biliyordur heralde. Hem eğlenceli hem de öğretici bir oyun. Mağazalarda birbirinden değişik eşleştirme kartları bulmak mümkün.
Ama benim yaratıcı annem düşünmüş taşınmış benim için özel bir eşleştirme oyunu hazırlamış. En sevdiğim meyvelerin resimlerini dergiden kesmiş. Gerçek meyvelerle resimlerini eşleştirdik. Benim için çok zevkli bir oyundu çünkü sonunda bütün meyveleri yedim. Yani hem eğlenceli hem öğretici hem de besleyici bir oyun oldu bizim ki.
Bu fotoğraflardan sonra arşive nar ve kivi de eklendi. Sizde annelerinize söyleyin arkadaşlar. Bu oyuna bayılacağınıza eminim. İstediğiniz meyveleri seçmekte özgürsünüz. Her mevsim her ay bu oyun değişebilir. En güzel yanı bu.
Şimdiden afiyet olsun ya da iyi eğlenceler.


TAMİRCİ LAZIM MI?





10 parmağımda 10 marifet. Şimdide tamir işlerine merak saldım. Tüm günümü aldı ama bisikletimi bakımdan geçirdim. İlk günkü gibi sapasağlam oldu. Artık sıra evdeki tamir işlerinde. Yakında eşe dosta arkadaşlara da tamire gitmeye başlarım. Çok zevkli bir işmiş.
Sizinde aklınızda bulunsun tamir edilecek bir şey varsa mesaj atmanız yeter. Hemen ordayım. Tek şartım tamir işini bitirdikten sonra benimle oyun oynamanız. Tamam mı?