KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

6 Ekim 2011 Perşembe

ÖZEL MİNİK KEKLER






Ananem ile alışverişe çıktığımızda bu kalıpları görür görmez tutturdum alalım diye. Ananem de kıyamadı aldı tabi :)
Nereden bileyim ben bunların kek kalıbı olduğunu renkleri öyle güzel ki oyuncak sandım. Eve gelip anneme gösterince '' madem aldın gel kek yapalım '' diyince kendimizi mutfakta buldum.
Artık bu işte oldukça ustalaştım ben. Malzemeleri kendim koyup mikseri tutabiliyorum. Herşeyi karıştırıp kalıplara döktük. Annem fırının saatini kurdu ve zil çalınca hazır olacak dedi. Ama ben bekler miyim? Gidip gelip fırına bakıyorum hatta yetmiyor babamı da sürüklüyorum gelip benimle baksın diye. Sonunda zil çaldı ve keklerim harika görünüyordu.
Ertesi gün keklerden ananeme de götürdüm ne de olsa onun sayesinde yaptım bunları :)
Ellerime sağlık

Hiç yorum yok: