KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

13 Eylül 2011 Salı

Silivri - Sirkeci Arası Tren Yolculuğu

Bir insanın iki lafından biri çuf çuf olursa işte sonunda böyle olur. Herkesi taktım peşime düştük tren yoluna :) Silivri'ye 10 dk mesafede Edirne-Sirkeci hattında çalışan tren geçiyor. Sabah 11:30'da trendeydik. Bir buçuk saatte Siekeci'ye vardık. Yolculuk çok rahattı. Tren tertemiz , koltukları rahat ve geniş. En güzel yanı da istediğin gibi dolaşabiliyorsun otomobilde olduğu gibi bir yere bağlanıp kalmıyorsun. Tuvalet için mola vermiyorsun. Bir şeyler yemek için durmuyorsun. Hiç görmediğin bilmediğin yerlerden geçiyorsun.
Saat 1'de Sirkecideydik. Otomobil olmadığı için ne trafik ne de park yeri derdimiz olmadı. Hemen sahile balık ekmek yemeye indik. Vapurlar , tur tekneleri , balık tutanlar , ordan oraya koşturanlar. Ne kadar da hareketliydi. Şansımıza havada çok güzeldi. Harika bir meltem esiyordu denizden.
Balık ekmekten sonra kendimizi mısır çarşısının arkasındaki petshoplarda bulduk. Kafeste görünce hayvanları üzülüyorum. Keşke hepsini alabilsemde kafesten çıkartsam. Çeşit çeşit kuşlar , sincaplar , kediler , köpekler öyle güzeldi ki.
Kısa bir mısır çarşısı turundan sonra Kapalıçarşı'ya gidelim dedik. Ama Kapalıçarşı pazar günleri kapalıymış :) bunu da öğrendik.
Hem etrafı gezelim hem de yürüyüş yapalım dedik ve tranvay yolunu takip edip Sultanahmet'e çıktık. Yol üzerinde harika binalar vardı. Tabii bunlar annemin ilgi alanına giriyor ben pek bakmadım açıkçası :)
Bu kadar hareketten sonra trene dönüş yolunda uyumuşum. Uyandığımda çoktan trene binmiş eve dönüyorduk. Güneşin batışını trende izlemek çok güzelmiş.
Çok rahat bir yolculuktan sonra 8 buçukta dönmüştük.
Trende beni en çok şaşırtan şeylerden biri de beklediğimden kalabalık olmasıydı. Nerdeyse boş koltuk kalmamıştı. Hem giderken hem dönerken. Oysa ben artık trenlerin artık böylesine kullanılmadığını düşünüyordum.
Bu kadar güzel vakit geçirince acaba bir yolculukta Edirne'ye doğru mu yapsak diye konuşmaya başladık bile. Eğer size de yakın bir yerlerden tren geçiyorsa mutlaka binmelisiniz.