KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

9 Temmuz 2011 Cumartesi

SONUNDA HAYVANAT BAHÇESİNDEYİM

Benim hayvanlara ne kadar düşkün olduğumu ve sinek dışında hiç bir hayvandan korkmadığımı herkes bilir. ( Evet yanlış okumadınız en büyük hayvanlara bile korkmadan yaklaşan ben küçücük sineklerden korkuyorum. Ne yapalım bu da benim huyum )
En çok istediğim şey hayvanat bahçesine gidip tüm hayvanları bir arada görebilmekti. Bolu dönüşü İstanbul'un tek hayvanat bahçesi ( bunu bir ayıp olarak görüyorum) olan Darıca ya da yeni adı ile Faruk Yalçın (http://www.farukyalcinzoo.com/) bahçesine uğradık.Oldukça büyük bir alandı. Bu kadar geniş olacağını tahmin etmemiştik. Zamanımız olmadığı için hepsini gezemedik bile.
Yürüyüş yolları çok güzeldi. Kaplan , aslan ya da yırtıcı hayvanlar dışında diğerleri elimi uzatsam dokunabileceğim uzaklıktaydı. Hatta yasak olmasına rağmen maymunlara yemiş verenleri bile gördüm . Merak ettiğim bir çok hayvanı yakından görebildim. Tüm hayvanların yaşam alanları oldukça geniş ve rahat görünüyordu.En çok bu özellik hoşuma gitti.
Bunların yanında sevmediğim şeylerde vardı. Bazı kafesler çok bakımsızdı. Çoğu hayvan hava çok sıcak olduğu için ya gölgelere sığınmıştı ya da bir heykel gibi hiç kıpırdamadan duruyordu. Böylesine sıcak günlerde serinlemeleri için kafeslerinde bulunan havuzlar çok kirliydi. Ve en kötüsü favorim olan filler hayvanat bahçesinde yoktu.
Çok yorulmama , sıcaktan onlar gibi benimde bunalmama rağmen iyiki hayvanat bahçesine gitmişim. Annemle babamın sözü var kalan yerleri gezmek için tekrar geleceğiz tabii daha serin bir zamanda :)
Şimdi sırada hayvanlarla ilgili gitmek istediğim iki yer daha var. Biri Florya'da yeni açılan dev akvaryum (http://www.istanbulakvaryum.com/) . Geçen sene Atatürk'ün Florya'daki köşkünü gezmeye gittiğimizde inşaatı bitmek üzereydi. O zamandan beri gidilecekler listemde. Diğeride Turkuazoo ( http://www.turkuazoo.com/tr/ ) . Geçtiğimiz haftalarda yanına kadar gitmemize rağmen girememiştik. En kısa zamanda orayı da görmek istiyorum. Duyuyorsun di mi babacığım?

Hiç yorum yok: