KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

19 Temmuz 2011 Salı

BOLT

Dün akşam televizyonda hem büyükler hemde bizim için harika bir film vardı. '' BOLT '' muhteşem köpek! Televizyonda ilk kez yayınlanıyordu ama benim boltla olan anım daha eski. Geçen sene annem ve babam bu filmi dvdden izlemişlerdi. Üstelik beğeneciğimi düşünüp bana da izletmeye çalışmışlardı. Galiba geçen sene henüz bir bebek olmam ve evdeki ses sistemi yüzünden birçok sahnedeki patlama seslerinden korkmam nedeniyle izlemeyememiştim.
Ama bu sene öyle olmadı. Önceki gün reklamlarını görünce filmi izlemeye karar verdik. ( Gerçi ben annemle parka gittiğim için başını biraz kaçırdım ) Işıkları kararttık , yerlerimizi aldık , tabii bu sıcaklarda elimden düşürmediğim suyum olmadan olmaz. Evde sinema keyfi harikaydı sonuna kadar kıpırdamadan izledim. ( Artık vizyondaki filmleri takip etme zamanım gelmiş )

Hiç yorum yok: