KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

7 Haziran 2011 Salı

YENİ BİR HAYAT

Nerdeyse bir ay olmuş yazmayalı. Hayatımda hiçbir şey olmadı sanmayın. Asıl değişiklik bu arada oldu çünkü. Babamın işi nedeniyle Bolu'dan İstanbul'a taşındık. Yabancısı olduğumuz bi yere de değil üstelik. Babamın memleketinden annemin memleketine geldik :).
Taşınmak ne zor birşeymiş. Önce evimizin her yeri kutularla doldu , sonra bir sürü adam geldi. ( gerçi ben bu aşamada babannemdeydim, izin verseler kesin yardım da ederdim ama bu sefer
lik böyle oldu. ) Bütün eşyalarımızı bir kamyona yüklediler ve gittiler tabii arkalarından bizde düştük yollara. Yeni evimize geldiğimizde akşam olmuştu bile. Yine yardım edeyim dedim bu seferde ananeme yolladılar beni. ( Bir daha taşınırsak bu kez isteseler bile yardım etmeyeceğim )
Annem ve babam ilk önce benim odamı hazırladılar. Sizin de gördüğünüz gibi odamın her yerinde bayıldığım mickey fare var. Benim oynarken onlarda evin geri kalanını yerleştirmeye uğraşıyorlardı.


Yeni odamın en sevdiğim özelliği de bu yukarıdaki fotoğraf. Evet bildiniz! Odam park manzaralı. Ne zaman camdan baksam oynayan çocukları görebiliyorum ve her istediğimde parka gidiyorum. Bizimkilerin hoşuna gitmeyen tek şey parkın zemininin kum olması. Her oyundan sonra kendimi banyo da buluyorum. Benim için hava hoş parkta oynamayı da banyo yapmayı da çok seviyorum nasıl olsa.
Ben Asrın Eroğlu İstanbul Silivri'den bildirdim. Bundan sonra hayatımda olup biten herşeyi de burdan bildirmeye devam edeceğim. Hepinize iyi günler. :)

Hiç yorum yok: