KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

26 Haziran 2011 Pazar

DEVİR DEĞİŞTİ

Devir değişti. Şimdi devir promosyon ve tanıtım devri. Eskiden anneler babalar zaten sayısı az olan kreşlerin kapılarını aşındırır , kendi gözleriyle görür öyle seçerlermiş çocuklarını emanet edecekleri yerleri.
Artık nerdeyse her sokakta bir kreşe rastlanıyor. Buna rağmen seçim yapmak daha zor çünkü güvenmek zor. Kreş ve anaokulu sahipleri de bunun farkında olacak ki değişik bir yöntem bulmuşlar. Eskinin tersine onlar gidiyor velilerin ayaklarına kendilerini tanıtıp anlatmak için.
Haftasonu annemle alışveriş merkezine gittiğimizde büyük bir masa etrafında toplanmış bir sürü çocuk gördük. Yanlarında onlarla ilgilenen ablalar resim ve elişi yapıyorlardı. İsmi lazım değil özel bir kreş böyle bir aktivite düzenlemiş kendi okulunu ve imkanlarını anlatıyor gelen velilere çocukları oyun oynarken.
Yöntem iyi mi kötü mü ? Tartışılır. Zamanımızda hep çok meşgul olduğunu söyleyen bazı anneler babalar için iyi bir fırsat olabilir. Benim annem ve babam için sıcak bakacakları bir yöntem olmadığını biliyorum. Buna rağmen annemle gördüğümüz zaman kafamızı çevirip gittik mi ? Tabiiki de hayır!!! Etrafta bir sürü çocuk ve eğlence varken ordan uzaklaşılır mı? Bizde kendimizce bu durumdan faydalandık ve ben bol bol resim yapıp oyun oynadım.
Acaba haftayada başka bir kreş tanıtımı olur mu? Bu aralar alışveriş merkezini her haftasonu ziyaret etsek iyi olur.

Hiç yorum yok: