KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

10 Mayıs 2011 Salı

HARİKA BİR HAFTASONU



Haftasonu ananem turla Safranbolu - Amasra turuna çıktı. Bizde hem onu görmek hem de babamın bize verdiği Safranbolu gezisini yerini getirmek bahanesiyle düştük yollara.
Cumartesi Safranboludaydık haftaiçi yapılan tüm yağmurlu hava tahminlerine rağmen çok güzel bir hava vardı. Ananemle buluşup hem hasret giderdik hem bu şirin yeri gezdik hepberaber. Daracık sokaklar taş kaplı yollar. Bebek arabam bu yollarda gitmeyince bana da yürümek düştü herkes gibi. Arada annemin babamın kucağına almasını saymazsak tüm gün bende yürüdüm , koştum , gördüğüm kedileri kovaladım. Tahmin edeceğiniz gibi bol bol lokum yedim. Her yer mis gibi çeşit çeşit sabun kokuyordu. Tabii bu rengerank sabunları bende kokladım hatta hepsini almak istedim ama anne engeline takıldım :)
O gün ananem arkadaşları ile Safranbolu'da kaldı biz evimize döndük.Onların daha Amasra 'da gezi planları vardı.
Eve dönüş yolunda ertesi gün Abant'ta piknik planları yaptık. Malum anneler günüydü. Şansımıza sabah uyandığımızda da hava çok güzeldi. Babannemlere ve büyükanneme de haber verdik. Annem tüm hazırlıkları yaptı ve hep beraber bu kez Abant yolunu tuttuk.
Arasıra hava bulutlansa da orda da çok güzel vakit geçirdik. Yine tüm gün oturmadan dağ bayır koşturup durdum. Çiçek topladım , göle taş attım , karıncaları besledim.
Akşamüstü ananemin turu dönüş yolunda Abant'a uğradı. Eve dönmeden bir kez daha onu görme fırsatım oldu. Bizim gibi o da harika bir haftasonu geçirmişti.
Abant'tan ayrıldığımızda saat 8'di. Ben arabada uyumuşum. Gözümü açtığımda yatağımdaydım ve sabah olmuştu. Üstelik saat 7'di. İki günün yorgunluğu böyle çıkmıştı.
Ben çooooook çoooook eğlendim bu haftasonu eminim benimle olan herkeste keyfini çıkardı.

Hiç yorum yok: