KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

5 Nisan 2011 Salı

ECE VE FINDIK






Tanıştırayım Ece ve fındık. Aslında bizim mahallede oturuyorlarmış ama benim bugüne kadar bundan haberim yokmuş maalesef. Ece de benim gibi hayvan delisi. Mahallenin kedileri kucağından inmiyor. Ben henüz onun kadar deli değilim :) Bu da fındık onun köpeği. Çok tatlı gördüğünüz gibi.
Geçen gün market dönüşü tanıştım onlarla tesadüfen. Ece yine bir kediyi kucağına almış sokakta gezdiriyordu. Yanına koştum beraber sevdik. Babası bahçelerine çağırdı beni fındık ve diğer mahalledeki çocuklarla oynadık. Hava yağmurlu olduğu için her yer çamurdu. Tam da bizim sevdiğimiz gibi.
Ece , fındık , çamur ve arkadaşlar. Harika bir gündü. Uzun süre oynadıktan sonra bile annem beni zorla ayırdı ordan. Saçımdan ayak uçlarıma kadar çamur olmuştum.
Bu güzel gün evde mis gibi bir banyo keyfi ile son buldu. En kısa zamanda tekrarEce'yi görmeye gidicem. Umarım hava yine yağmurlu olur :)

Hiç yorum yok: