KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

23 Nisan 2011 Cumartesi

23 NİSAN KUTLU OLSUN

Bugün 23 Nisan ve ben ilk defa ne kadar önemli bir gün olduğunu kendim görerek öğrendim. Büyük Atatürk'ün bize armağan ettiği ve dünyadaki tek çocuk bayarımı bugün. Sabah erkenden annem ve babamla şehir stadına bayramı izlemeye gittik. Şansımıza Bolu'da hava çok soğuktu. Buna rağmen stadtaki tüm koltuklar doluydu. Onlarca öğrenci çim sahada bayram için hazırdı.
Birçok ilk yaşadım bugün. İlk defa bir bayram izledim , büyük bir bando gördüm , İstiklal marşı söylenirken hazırolda durdum ve ilk defa bu kadar çok çocuğu bir arada gördüm.
Böylesine özel bir güne sahip olduğumuz için çok şanslıyız umarım tüm çocuklar bunun farkındanır.
HEPİMİZİN 23 NİSAN ULUSAL EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI KUTLU OLSUN

Hiç yorum yok: