KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

10 Şubat 2011 Perşembe

Babamla Beraber Araba Yıkamanın Keyfi






Hayatı boyunca oğluyla ya da oğullarıyla başbaşa özel birşeyler yapmadan ömür tüketen babalar var. Baba oğul olmak ayrı bir tatdır. İki erkeğin ( ya da daha fazla ) özel dünyasıdır. Anlamını bilen baba için oğul en iyi arkadaştır. Birlikte maça gitmek , futbol oynamak , başbaşa kamp yapmak , karşılıklı playstationda futbol maçı yapmak ..... hobilerini paylaşacağın başka hiç kimseye ihtiyaç duymamaktır baba ve oğul olmak.
Ben şanslıyım çünkü canım babam hiç şikayet etmeden her istediğimde oyun oynuyor benimle , sıcacık kucağı beni sarmaya hazır hep. Böyle olunca bende elimden geldiğince ona hobilerinde eşlik etmeye çalışıyorum. Ben büyüdükçe yapacağımız daha çok şey var babacığım biliyorum.
En son güneşli havayı da fırsat bilip beraber araba yıkadık babamla. Benim için inanılmaz zevkliydi. Hem suyla oynamak hem de babama yardım etmek harikaydı. Bunu daha sık yapmak istiyorum duyuyor musun babacığım?
Not: Aslında biz baba - oğul olduğumuz için yazdım bu yazıyı ama biliyorum ki kızlarıyla da çok iyi anlaşan babalar var. Önemli olan beraber eğlenmeyi bilmek.






Hiç yorum yok: