KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

30 Ocak 2011 Pazar

Soğuk Kış Günlerinde Evde Ne Yapılır?





Malum artık kış mevsimindeyiz. Bolu'da yaşadığımı da göz önünde bulundurursak havanın burda ne kadar da soğuk olduğunu tahmin edebilirsiniz. Benim gibi bir saniye durmayan bir çocuğu da soğuk havalarda evde oyalamak oldukça zor. Ama bu konuda annemin yaratıcılığını takdir ediyorum. Nerdeyse hergün bana yeni bir oyun buluyor.
Bu seferki aktivetemiz parmak boyası. Ben zaten boyalarla resim yapmayı çok seviyorum. Ama bu bambaşka. 10 parmağımın hepsi boyaların içinde kağıtların üzerine istediğimi yapabiliyorum. Kaç sayfa kağıt harcadım bilmiyorum kendimi kaybetmişim sanırım.
Sadece ben değil tabii. Benimle beraber annem ve babamda parmak boyası yaptı. Ellerimiz , yüzümüz , saçlarımız her yerimiz boya oldu. Ama ne önemi var sonunda mis gibi bir banyo ile tüm boya lekelerinden kurtuldum.
Şimdi sanat eserlerimi odamın kapısında sergiliyorum gören herkes çok beğeniyor.
Anne duy sesimi!!!
Ben yine parmak boyası yapmak istiyorum.

Hiç yorum yok: