KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

30 Ocak 2011 Pazar

HAYDİ KARDAN ADAM YAPALIM
















Bu kış kar yağmadan kardan adam yapmayı başardım. Nasıl mı?Tübitak yayınlarına ait ''Meraklı Minik'' dergisi sayesinde. Meraklı minik harika bir dergi. Hazırlanma amacı benden büyük ablalar ve abiler için aslında ama içindeki çizimler öyle eğlenceli ki bende severek bakıyorum. Üstelik her sayısında içinden harika oyunlar çıkıyor. İşte bu sayının oyunu da gördüğünüz kardan adam.
Gece ben uyurken annem parçaları kesip hazırlamış. Kahvaltıdan sonra hemen oturduk başına.Kardan adamımı istediğim gibi giydirebiliyorum.
Annemin söylediğine göre gerçek kar yağdığında kardan adam yapmanın tadı bir başkaymış ama bu da keyifliydi çünkü hiç üşümedim.
Bu arada Minik Meraklı'nın yeni sayısını da merakla :) bekliyorum.





Hiç yorum yok: