KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

28 Nisan 2010 Çarşamba

İşte Barfix Böyle Çekilir




Deniz sezonunu açtığımı söylemiştim. Bu benim başkalarının yanında ilk çıplak kalışım olacak. Bu durumdan utandığım falan yok. Ama babamdan kızları etkilemek istiyorsam biraz kas yapmam gerektiğini öğrendim. Bende deniz kenarında geçireceğim günler gelene kadar biraz spor yapmaya karar verdim.


Deniz Sezonunu Açtım


Biliyorum Bolu'da deniz yok üstelik burası soğuk memleket . Ama ben bu sene erkenden deniz sezonunu açtım. Pırıl pırıl güneşli sıcacık günleri iple çekiyorum. Annem ve babamla gideceğim tatile şimdiden hazırım. Acaba tatilden önce Silivri'ye kaçıp biraz yüzme antremanı mı yapsam?

Babacığım Beni Su Küpüne Götür




Beni tanıyan herkes suya ne kadar düşkün olduğumu bilir ( ee ne de olsa ben bir balığım ) . Ama artık bu düşkünlüğümü beni tanımayanlarda biliyor. Boludaki alışveriş merkezinin ortasında içinden sular akan kocaman bir küp var. O küpü ellemeden kimse beni o alışveriş merkezinin önünden geçiremez. Çoğu zaman annemle babamın ellerinden kaçıp soluğu onun yanında alıyorum. O anlarda ne kadar mutlu olduğum yüzümden anlaşılıyordur sanırım.


ÇOK HASTAYDIM

Doğduğumdan beri ilk defa böyle hasta oldum ve ateşim çıktı. Hemde 40.5 derece. Zaten annem bunu görünce ölüp ölüp dirildi. Doktorun söylediğine göre boğazlarımda enfeksiyon varmış. Bir sürü ilaç verdi hemen iyileşmem için. Ama onlarda alerji yaptı ve tüm vücudumu kırmızı lekeler sardı. Tüm bunlar yetmezmiş gibi birde böyle hastayken dişim çıkmaya başladı. Aslında dişlerim demeliyim. Çünkü 3 dişim aynı zamanda çıktı üstelik bunlardan biri azı dişiydi.

Hastalıktan yorgun düşüp uzun süre uyuduğum için işte bu hale geldim. Sabah kalktığımda yüzüm gözüm şişmişti. Annem ve babam bu halime çok güldüler. Gerçekten de çok komik olmuşum. Neyseki artık çok iyiyim. Bunu da atlattım.

Artık Kocaman 1 Balığım












9 Mart doğum günümdü. Yani ben artık büyüdüm. Kocaman 1 balık oldum. Ya da annemin dediği gibi küçük adam.
İlk bir yılımı bitirdiğimde yapabildiğim o kadar çok şey vardı ki. Her geçen gün bunların sayısı artıyor üstelik. Artık etrafımda olup bitenleri daha çok anlıyor derdimi daha kolay anlatıyorum.
Büyümek güzel birşey galiba.

BEN ARTIK YÜRÜYORUM




Yanlış anlamayın yürümeye yeni başlamadım. Yaklaşık şubat ayının sonundan beri yürüyorum. Hatta artık koşup zıplama evresindeyim. Ama uzun süredir hayatımda olanları yazmadığım için zamanı yakalayana kadar verdiğim haberlerdeki tarihleri dikkate almayın.