KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

18 Aralık 2010 Cumartesi

Tübitak Erken Çocuk Kitapları





Blog dünyasına girince ne kadar büyük bir deniz olduğunu anlıyorsunuz. Her zaman herkesten öğrenecek yeni birşeyler vardır düşüncesiyle bizimde takip ettiğimiz kardeş bloglarımız var. İşte bu bloglardan biri olan http://bebegimenealdim.blogspot.com/ da Tübitak erken çocukluk kitaplarıyla ilgili bir yazı okuduk. Her zaman annemle bana alacağımız kitaplar konusunda bir şaşkınlık yaşıyoruz çünkü. Piyasada o kadar çok çeşit varki annem de seçici olduğu için işimiz çok zorlaşıyor. Ama bu yazıdan sonra annem işte bu dedi. Hemen internete girip bir araştırma yaptı canım annem ve bana uygun olan kitaplardan bir liste oluşturdu. Yakınlarımızda bunları bulabileceğimiz bir kitapçı olmadığı için dedem internetten sipariş verdi. Bugün bu kitapların iki tanesi geldi. Kitapları görünce annemin bir kez daha ne kadar doğru bir karar verdiğini gördüm. Çünkü 1,5 saat içinde kitabı 4 defa okuduk. Diğerlerini de sabırsızlıkla bekliyorum.

Hiç yorum yok: