KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

14 Aralık 2010 Salı

Dişlerinizi Fırçaladınız Mı?

Dişlerim henüz çıkmamıştı ama deli gibi kaşınıyordu işte o zaman imdadıma ananemin aldığı nuk diş fırça seti yetişti. Yumuşak başlığı diş etlerimi rahatlatıyordu ucuna takılan sarı parça ise fırçanın boğazıma girmesini engelliyordu. O kadar çok kullandım ki bunu sonunda parçalandı. Çok üzülmüştüm. 1 yaşından sonra annem ikinci parçaya geçti. Bu diş kaşıyıcı değil bir diş fırçasıydı. Bunu da kullanmak çok rahattı. İlk birkaç seferden sonra fırçaya diş macunu da sürmeye başladık. Artık bu benim için eğlenceli bir oyundan çok hergün zevkle yaptığım bir iş haline gelmeye başladı.
Nukun bu setinden sonra 4 tane daha diş fırçası eskittim. Şimdi her sabah annem hadi diş fırçalamaya dediği zaman koşarak banyoya gidiyorum ve ucuna macunu sürülmüş fırçamı sabırsızlıkla vermesini bekliyorum. Evin içinde dolaşarak dişlerimi fırçalamayı seviyorum. İşim bitiğinde '' bitti '' diye anneme sesleniyorum ve beraber lavaboda fırçamı yıkayıp yerine koyuyoruz.

Sizde hergün dişlerinizi fırçalamayı unutmayın.

Hiç yorum yok: