KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

13 Eylül 2010 Pazartesi

ŞEKER GİBİ BİR BAYRAM













Geçte olsa herkese iyi bayramlar. Biraz eksikte olsa ben çok güzel bir bayram geçirdim.İlk günü köydeydik .Tüm büyüklerimi gördüm. İkinci günü dedem bizi gezmeye götürdü. Avcılar'da Atatürk'ün evini ziyaret ettik daha sonra Florya deniz köşkü'nü. Zaten denizi görünce ben herşeyi unuttum. Birde orda kendini sevdirmeye bayılan bir yavru kedi bulunca benim için herşey harika oldu. Deniz köşkünden sonra çok yakında olan havacılık müzesini gezdik. Otomobil direksiyonunda oturmayı ne kadar sevdiğimi herkes bilir ama uçak kokpitinde olmak daha da güzelmiş. Müzede her boydan uçak vardı.
Sonraki durağımız belki de çok az kişinin gördüğü Yedikule zindanları'ydı. Zindan sözünü duyunca yerin altına ineceğimizi sanmıştım ama biz zindanların çatısına çıktık. Karanlık merdivenlerden sonra güneşe ulaşmak çok güzeldi. Asıl güzeli de karşılaştığımız manzaraydı. Marmara denizi ve sahil şeridi gözlerimizin önündeydi.
Tarihi yerleri gezmeye başlamışken tarihimizdeki en önemli olaylardan birine adanmış bir müzeyi de gezmeden olmaz. Sonraki durağımız 1453 İstanbul'un Fethi Müzesi. Bu müzenin özelliği 360' panoramik olması. Duvarlarda resmedilen fetih günü yaşananlar tavana kadar sürüyordu. Ses efektleriyle beraber etkileyici bir mekandı.
Bu kadar geziden sonra ben arabada uyuyakaldım. Bu arada annem ve teyzem İstanbul Modern'de muhteşem bir sergi gezmişler.Serginin ismi Yaşam Döngüsü.Görmek isteyenler için aralık ayına kadar gezilebilir.
Umarım sizin bayramınızda benimki kadar güzel geçmiştir.

Hiç yorum yok: