KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

27 Eylül 2010 Pazartesi

Boğaz Turu , Dalgalar ve Martılar








Emirgan korusundan sonra gezimizin devam ettiğini söylemiştim. İkinci durağımız Ortaköy'dü. Burda tekneye binip boğaz turu yaptık. Altımızda bembeyaz dalgalar üzerimizde martılar harika bir geziydi. Herkes boğaz kıyılarını izlerken benim gözüm hep denizdeydi. O kadar yakında olup denize girememek ne kadar kötüydü.
Buna rağmen teknede olmak harikaydı. Tabii ben yine hiç durmadım. Denizi seyretmenin dışında teknenin her yerini dolaştım yolculara kolonya servisi yaptım , benim gibi yolculuk yapan bir köpeği sevdim , babam için yanından geçerken bol bol Galatasaray adasına baktım.
Bu harika günün tek eksiği tabiki de canım babamdı. Ama kendi kendime söz verdim ilk fırsatta gezdiğim bu yerlere onu da getireceğim.

Hiç yorum yok: