KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

6 Ağustos 2010 Cuma

ÖZGÜN ABİM DE EVLENDİ

İki aydır bloguma hiçbirşey yazılmadığını fark ettim. Aslında bu arada birçok şey oldu ama yazmaya fırsat bulamadık. Şimdi en baştan başlıyorum.
3 Temmuz günü Özgün abim evlendi. Özgün abi canım babamın nikah şahidi. Yanındaki güzel gelinde Nagihan abla. Bıcır bıcır konuşan benimle çok güzel oyunlar oynayan tatlı bir abla.


Çok güzel bir düğün oldu herkes çok eğlendi. O akşam düğüne giderken babamla çok özel t-shirtlerimizi giydik. Beni gören herkes babamın küçük bir kopyası olduğumu söyler. Bu yüzden babamın t-shirtünün üstünde '' The Original '' benim t-shirtümün üstünde '' The Copy '' yazıyordu. O akşam gelinle damattan sonra en popüler çift babamla bendim.
Özgün abi ve nagihan abla size ömür boyu mutluluklar diliyorum ve en kısa zamanda bir oyun arkadaşı bekliyorum :)


Hiç yorum yok: