KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

25 Ağustos 2010 Çarşamba

Haliçe Bir De Pierre Loti'den Bakın







İstanbulda gidilmesi gereken o kadar çok yer var ki, burda olduğum süre boyunca hep gezmek istiyorum. Geçtiğimiz haftasonu bu gezilerimize başladık. İlk gittiğimiz yer harika bir seyir tepesi olan Pierre Lotiydi.
Pierre Loti tepesi, Eyüp’ün en önemli mekanlarından biri. Özellikle tarihi yarımadayı keşfe çıkan yabancı turistlerin ve kültür turuna çıkan İstanbullular’ın keyif yeri. Pierre Loti, adını Türk dostu olarak bilinen Fransız yazar asıl adı Julien Viaud olan Pierre Loti’den alıyor.
Bu harika tepeye yolunuz düşerse manzaraya karşı türk kahvesi içmek adettenmiş haberiniz olsun. Ben içemedim tabi ama onun yerine tepenin kedilerini kovaladım bol bol.Bir de rengarenk çiçeklerini kokladım.

Hiç yorum yok: