KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

10 Mayıs 2010 Pazartesi

ANNELER GÜNÜ GEZİSİ-1




Anneler gününde babam bizi harika yerlere götürdü. O yerlerden ilki Düzce idi. Aslında o gün Akçakoca'ya gitme niyeti ile evden çıkmıştık. Ama hava kapalı olunca sadece Düzce'ye kadar gittik..Çok güzel bir yerde öğle yemeğimizi yedik.Önünde çitlerle çevrili yeşil bir alan vardı. Kendime birde arkadaş buldum. Adı Zeynep. Tüm vaktimi onunla çimlerde koşturarak geçirdim. Arada yemekte yedim tabi. Hemde çok lezettli bir köfte birde bol köpüklü ayran. Köpüğüne bayıldım. Havanın kapalı olduğunu söylemiştim tam yemeğimizi bitirmek üzereydik ki bardaktan boşanırcasına yağmur yağmaya başladı. Arada yavaşladı arada hızlandı. Yağmur yavaşladığında Zeyneple yine çimlerdeydik.
Yağmur diner dinmez hemen arabamıza attık kendimizi ve Düzce'den ayrıldık.

Hiç yorum yok: