KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

2 Şubat 2010 Salı

OOOFFFF UYUYAMIYORUM

Ben doğduğumdan beri hiç uyku problemi olan bir bebek olmadım. Akşam 20:30 olduğunda annemi emip hemen uykuya dalardım. Annemin beni uzun uzun sallamasına bile gerek kalmazdı. İlk dokuz ay bu düzen nerdeyse hiç değişmedi.
Ama ne olduysa ondan sonra oldu. Canım annem babam benim sağlıklı uyuyabilmem için ellerinden gelen herşeyi yapıyor. Aslında benim sorunum uyku halimi devam ettirmek.
Artık biraz da büyüdüğüm için belki de 22:30'dan önce uyumak istemiyorum. Zaten emeklediğim için o saatte kadar gezip dolaşmam gereken bir çok yer oluyor evin içinde. Bir sn olsun durmuyorum.Sonra uykum gelince babacığıma iyi geceler öpücüğü verip ( bu hiç değişmez nerde olursak olalım ) annemle odama gidiyoruz. Emiyorum ve annem beni biraz ninni eşliğinde kucağında sallayınca uykuya dalıyorum.
Buraya kadar ne var ki bunda diyebilirsiniz. İşte olan bundan sonra oluyor. Yaklaşık 45 dk - 1 saat sürüyor uykum . Ben ağlayarak yatağımda korkuluklara tutunmuş ayakta annemi beklerken buluyorum kendimi. Annem geliyor sırtımı okşuyor '' Korkma bebeğim ben burdayım diyor '' kucağına alıyor beni ve ben hemen gözlerimi kapıyorum. Biraz ninni ile yine uykudayım. Ama bu uykuda 1 saatten fazla sürmüyor. Bu düzen sabaha kadar böyle devam ediyor. Hele gece 3'ten sonra hiç uyumak istemiyorum. Aslında istiyorum ama uykuya dalamıyorum. .Asıl sorunda o zaman yaşanıyor zaten. Anneciğim beni rahatlatmak için elinden gelen herşeyi yapmaya çalışıyor. Çok yorulunca bazen babamda biraz ilgileniyor benimle. Her gece bu rutin hiç değişmiyor.
Annemin uyku öncesi denemediği yöntem kalmadı galiba. Tok tutucu ne kadar tarif varsa hemen hemen hepsini denedi sanırım. ( Biberon maması , muhallebi , pirinç unu , çorba , sütlü mıhlama ) Ama derdim açlık değil gibi . Ilık bir banyo sonrasında rahatlatıcı bir masaj üstelik uykuya dalana kadar süren bir masaj. Ama onunda pek işe yaradığı söylenemez. Bebekler için özel bitki çayı bile içtim olmuyor olmuyor.
Nerde yanlış yapıyoruz ne eksik kalıyor biz bulamadık. Ne olur anneme de bana da yardımcı olun.

Hiç yorum yok: