KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

29 Ocak 2010 Cuma

TEKERLEMELERİ BİLİR MİSİNİZ?

Tekerlemeleri bilir misiniz? Hepinizin annesi babası küçükken mutlaka tekerleme söylemiştir. Uzmanların araştırmalarına göre tekerlemeler biz çocukların konuşma yeteneği için oldukça destekleyiciymiş hem de çok eğlenceli. Ben daha birkaç aylıktım annem bana bir tekerleme kitapçığı hazırlamıştı ve onları söylerdi. Bİrkaçtanesini sizinle paylaşmak istiyorum.

TEKİR
Bir iki tombul tekir
Camdan bakar ,
başına takar
Hop hop ,
Altın top


YAĞMUR

Yağ yağ yağmur
Teknede hamur
Bahçede çamur
Ver allahım ver
Sicim gibi yağmur


PORTAKAL

Portakalı soydum
baş ucuma koydum
Ben bir yalan uydurdum
Duma duma dum
Duma duma dum


ELLER

Ellerim tombik tombik
Kirlenince çok komik
Kirli eller sevilmez
Güzelliği görülmez
Dişlerim bakım ister
Hele saçlar , hele saçlar
Uzayınca tırnaklar
Kirlenince kulaklar
Bize pis derler pis derler


ELLERİM PARMAKLARIM
Sağ elimde beş parmak
Sol elimde beş parmak
Say bak,say bak,say bak
Hepsi eder on parmak
Sende istersen saymak
Say bak , say bak , say bak
Hepsi eder on parmak

Hiç yorum yok: