KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

8 Ocak 2010 Cuma

MİYAV MİYAV

Bugün hayatımdaki ilklerden birini daha yaşadım. Ocak ayına uymayan sıcacık güneşli bir hava vardı. Her zamanki gibi annemle bu fırsatı kaçırmak istemedik ve giyindiğimiz gibi aşağıya indik. Böyle havalarda dışarıda olmaya bayılıyorum. Aslında ben her türlü koşulda dışarıda olmaya bayılıyorum.
Önce biraz apartmanın bahçesinde durduk. Çünkü merakla beklediğim şeyler vardı. Bizim apartmandaki komşularımız kedi beslemeyi çok seviyorlar. O yüzden bahçemizden büyük küçük kedi hiç eksik olmuyor. Şansımıza bugün yine bahçede bir tane vardı. Belki de en sıcak kanlısına denk gelmiştik. Beni bahçe duvarında görünce hemen yanıma zıpladı.
Önce birbirimizden biraz çekindik. Ne de olsa bu ilk yakın karşılaşmamızdı. Sonra alıştık. Şirin kedicik bacaklarıma sürtünerek dolaştıkça ben de onun yumuşacık tüylerini sevdim. Elimi her seferinde korkarak uzattım ama bana hiç birşey yapmadı.
İşte bu benim bir hayvanla ilk yakın buluşmamdı. Çok heyecanlandığımı ve korktuğumu saklamayacağım. Ama onu yine görmek için sabırsızlanıyorum. Keşke yanımızda fotoğraf makinemizde olsaydı ve bu güzel anı çekebilseydik. İnşallah bi dahaki sefere :)
Bu arada eve gelir gelmez annemle ellerimizi sabunla yıkadık. Unuttuk sanmayın. Sizde sakın unutmayın. Dışarda ne yaparsanız yapın içeri girdiğinizde ilk önce ellerinizi yıkayın.

Hiç yorum yok: