KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

11 Ocak 2010 Pazartesi

Bugün Biraz Hüzünlüyüm

Bugün biraz hüzünlüyüm. Önce havanın yağmurlu olmasından zannettim. Karanlık ve pusluydu dışarısı. Oysa sabah güneşi bile görmüştüm. Annemle dışarı gezmeye çıkarız zannetmiştim. Gün içinde ilk hayal kırıklığımı böyle yaşadım zaten.


Çabuk atlattım ama çünkü canım babam evdeydi. Erkenden işe gitmemişti. Dışarı çıkamıyorsam bende tüm gün onunla oynarım diye düşündüm. Neşem yeniden yerine geldi. Ama çok geçmeden babam yanında bir sürü çantayla evden çıktı. Bende yine bir hayal kırıklığı. Ne olduğunu anlamamıştım.
Babamın arkasından annem anlattı. Canım babam iş için gitmiş. Gelecekmiş. O gelene kadar beni sen koruyacaksın dedi. Artık kocaman olmuşum.
İşte yine keyfim yerine gelmişti. Çocuk olmanın en güzel tarafı bu. Sevinmek için çok fazla şeye ihtiyacım yok.
Sen merak etme babacığım.Aklın bizde kalmasın. Sen gelene kadar anneme ben bakacağım

Hiç yorum yok: