KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

11 Ocak 2010 Pazartesi

BOLU'DA BİR ASRIN DAHA VARMIŞ



Sami dedem geçen gün internette beni araştırmış. Evet beni :) Türkiye İstatistik Kurumu'nun '' çocuklar için istatistik '' adında bir internet sitesi var.



Kendinizle ilgili bilgileri giriyorsunuz ve öğrenmek istedikleriniz karşınıza çıkıyor.





Sitenin tasarımı , içeriği tam çocuklara göre.Renkleri ve düzeniyle çok eğlenceli.Bende kendime ait bilgileri girdim. İşte sonuç :

Buna göre ben benim yaşımdaki ve cinsiyetimdeki çocuklara göre 17 cm daha uzun ve 3 kilo daha fazlaymışım. Bunu öğrendiğime sevindim.
Ayrıca Asrın isminde benden başka Bolu'da 1 Türkiye'de 590 kişi varmış.

Bolu'da benimle aynı tarihte doğan 12 , Türkiye'de 3556 kişi varmış.
Türkiyedekilerle değil ama Bolu'dakilerle birgün tanışma fırsatı bulabilirim belki

Hiç yorum yok: