KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

11 Kasım 2009 Çarşamba

GELECEĞİMİ DÜŞÜNÜYORUM


Hergün etrafımdaki insanlar sağlıktan , çevreden, yok olan güzelliklerden bahsediyorlar. Peki ben büyüdüğümde eskiden var olan hayvanların bitkilerin kaç tanesini görebileceğim. Aslında hepsini ama fotoğraflardan. belkide babam elime bir fotoğraf verip ''bak oğlum ben çocukken bu hayvan vardı '' diyecek. Bir diğerinde '' bu annenin en sevdiği çiçekti ama artık yetişmiyor '' diye söyleyecek.

Peki bu duruma karşı hiç birşey yapılamaz mı? Şu halimde bile çok duyduğum bir söz var '' Devlet nerde neden hiçbirşey yapmıyor'' Sanırım bazı şeylerin değişmesi için insanın önce kendisinin harekete geçmesi lazım.

Bu anlamda annemle ben ilk adımı atıyoruz ve hayatımızdan plastik poşetleri çıkarıyoruz.Zaten annem bir süredir marketten aldıkları için poşet kullanmamaya başlamıştı.

İnternette dolaşırken bu konuyla ilgili çok güzel bir site bulmuş. Daha doğrusu beni takip eden

http://mugemmell.blogspot.com/ 'in bloğunda rastlamış bu siteye. Bende sizlerle paylaşmak istiyorum. Hepinizden biraz daha özen bekliyorum. Lütfen sizde çevrenizdekileri uyarın. Bana daha iyi bir gelecek bırakmak istiyorsanız dikkatli olun.




Hiç yorum yok: