KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

7 Kasım 2009 Cumartesi

Bırak Peşimi Diş Perisi

Galiba bu diş perisi beni çok sevdi peşimi bırakmıyor. Geçtiğimiz ay 10 gün arayla 3 tane dişim çıktı. Annemde dalga geçiyor benimle oğlum 32sini birden çıkarmak zorunda değilsin diye. Sanki benim elimde. Vakitleri gelmiş durmuyorlar içerde. sen neler çektiğimi bir de bana sor. 1 aydır hiç birimiz doğru düzgün uyumadı ( abartmıyım şimdi ben gündüzleri mışıl mışıl uyuyorum. )
İki alt diş bir tane de üst diş olmak üzere şu anda 3 tane dişim var. Üstteki diğer dişimi de bayrama kadar çıkarıp bu işe biraz ara vermeyi düşünüyorum. Ondan sonra ne yapacağıma henüz karar vermedim.
Anlamsız olarak ba-ba ma-ma gibi sesler çıkarıyorum.Belki de dil eğitimime ağırlık veririm. Bakalım şu dişleri bir halledeyimde.

Hiç yorum yok: