KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

19 Ekim 2009 Pazartesi

YAŞASIN DİŞİM ÇIKTI

Her bulduğum sert şeyle damaklarımı kaşımamın yararını 13 ekim günü gördüm. İlk dişim çıktı. Az da olsa rahatladım. Hala damaklarımı kaşımaya devam ediyorum. Dişimin tamamının çıkması biraz daha zaman alacak.
Bu diş konusundan annem biraz korkuyordu. Çünkü bazı bebeklerin dişi çıkarken ateşi olurmuş ve çok huysuzlanırlarmış. Ben annemi hiç üzmedim. Hatta dişimin çıktığını yemek yedirirken babannem fark etti.
O gün herkes çok mutlu oldu. Bilseydim daha önceden diş çıkarırdım.
Sadece diş çıkarmakla işlerin bittiğini sanıyorsanız yanılıyorsunuz.Ben üstüme düşüne yapmıştım. Bundan sonrası anneme aitti.Hafta sonu bana diş buğdayı partisi yaptı. Herkes geldi çok güzel bir gündü.
Bebek ilk dişini çıkardığında diş buğdayı yapılırmış. Buğday bereketi simgelediği için dişleri eksiksiz tam olsun diye.Benimkini de babannem yaptı ellerine sağlık. Herkese ikram ettik.Tabii yanına başka şeylerde yapmıştı annem ben sadece bakmakla yetindim maalesef.

Allahtan babam beni düşündü de en azından pastanın tadına bakabildim.

Diş buğdayından sonra sıra meslek seçimindeydi. Adet bu ya önüme meslekleri temsilen bir çok şey koydular. Ben ilk önce hangisini seçersem ilerde mesleğim o olacakmış.

Tabii ben bunu hesap makinesi elime aldıktan sonra öğrendim. Annem hesap makinesini dedemin mesleği olan muhassebeciliği temsilen koymuş. Dedeme bir rakip mi geliyor yoksa?

Hiç yorum yok: