KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

25 Eylül 2009 Cuma

Uçak Yorgunluğu


Geçenlerde annemle beraber uçakla silivriye gittiğimizi söylemiştim. Harika bir hafta geçirdik bayram öncesi. Araya teyzemin doğum günü girdiği için maceralarımı anlatmaya şimdi başlıyorum.
Tabii önce enerji toplamak ve uçak yorgunluğunu üzerimden atmak için dedemin göbeğinde keyif yapmam gerekti .Böyle oturmak çok rahattı hele bi de dedem saçlarımı okşadıkça gevşedim.. SPA merkezinde detoks yaptırsam bu kadar rahatlamazdım. :)

2 yorum:

S.Düvenci dedi ki...

Asrın'ım;
Göbeğimin gün gelecek senin o güzel başın için yastık olacağını bilseydim küçültmek için boşuna yorulmazdım.
Ama sana söz veriyorum(!) bir sonraki görüşmemize kadar çift kişilik yastık büyüklüğünde ve kaz tüyü yumuşaklığında olacak.

AsrınMucizesi dedi ki...

yürüyüşlere son mu veriyorsun canım dedem?