KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

16 Eylül 2009 Çarşamba

En Yükseklere Uçmak

Sonunda bende uçağa bindim. Hatta tanıdığım birçok kişiden önce :) Annemle beraber Silivri'ye gittik. Canım babam çalıştığı için bizi götüremedi. Bizde uçakla geldik. Babannem ve dedem Ankara'daki havaalanına götürdü ananemle dedem de çorludaki havaalanından aldı.Yolculuğumuz 40 dk sürdü. Benim için göz açıp kapayıncaya kadar geçti. Çünkü uçak motorlarını çalıştırıp kalkışa geçtiğinde bende uykuya geçtim :) ( Hostesin iniş anonsuna kadar annemin rahat kucağında uyumuşum)

Ananem , dedem ve teyzem bizi çiçeklerle karşıladılar. Onları çok özlemişim. Çok güzel bir hafta beni bekliyor.
MACERALARIM DEVAM EDECEK

2 yorum:

S.Düvenci dedi ki...

Asrın'ım;
"Sonunda bende uçağa bindim. Hatta tanıdığım birçok kişiden önce" diyorsun ya.. O kişilerden biri de benim. Henüz yapamadığımı yapmış olman beni gene de çok mutlu etti. Yapamadıklarını yapacak ve yaşayamadıklarını yaşayacak birinin olması ne güzelmiş. Herhalde dede olmak böyle bir şey.

AsrınMucizesi dedi ki...

Allah sana uzun ömür versin sende kendine iyi bakki yapmak istediklerinde hep sana eşlik edebileyim paşa dedem :))