KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

11 Ağustos 2009 Salı

Sarı Ördeğin Ne Olduğu Anlaşıldı

Akşamki sarı ördeğin ne olduğu bugün anlaşıldı. Meğer annemin bana aldığı yeni küvetmiş. Üstelik ördeğin gagasını sıkınca vak vak diye ses geliyor. Tam bana göreydi. İçi su dolunca daha da rahat oldu.
Büyük ördeğin birkaç tane de yavrusu vardı tam ağzıma göre. Anneciğim beni yıkarken bende onları yemeye çalıştım. Ama şampuandan galiba çok kaygan oldular ve bir tanesi dışarı kaçmayı başardı. Ne kadar uğraştıysam onu geri alamadım.

Gidenin arkasından yas tutmak hiç adetim değildir. Ben diğer yavru ördeği yemeye başladım bile. :)

2 yorum:

seçil düvenci dedi ki...

hiçte korkmazmış sudan, ama asrınım onlar senin oyuncakların yemesene civcivini :D

gülçin dedi ki...

Ben seni bir elime geçireyim yenmek nasıl olurmuş öğreteceğim sana :D