KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

10 Ağustos 2009 Pazartesi

HAYATIMDAKİ YENİLİKLER BİTMİYOR

Birkaç hafta önce ek gıdalara başladım. Artık sabahları kahvaltı yapıyorum çorbamı içiyorum. Meyve ve yoğurt zaten ilk yemeye başladığım besinler.
Bunca zaman yattıktan sonra artık birde oturabiliyorum. Oturarak çizgi film izliyorum annemle balkon keyfi yapıyorum.
Son bir ayda hayatımda birçok yenilik oldu. Bir yenilikte arabamda yapmayı düşünüyorum. Oturma işini biraz daha ilerletip arabamın yeni parçalarına geçmek istiyorum.
Hafta sonu bir deneme yaptık. Yeni haliyle de arabam çok rahattı. Üstelik bu şekilde oturduğumda dışarıda daha çok şey görebilecektim. Bunu düşünmek bile beni heyecanlandırmaya yetti.

Ama arabamın bu halini kullanabilmem için biraz daha zaman gerekiyormuş. Önümüzdeki ay bu konu üzerinde çok çalışmalıyım çünkü bayramda yeni arabamı kullanmak istiyorum.

Hiç yorum yok: