KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

24 Ağustos 2009 Pazartesi

Annemin İş Yeri Çok Eğlenceli

Hergün emmek için annemin yanına iş yerine gidiyorum. Ama bu gidişimde değişik bir şey fark ettim. Çok parlak kocaman bir küvet vardı. Böylesini daha önce hiç görmemiştim. Eğilip daha yakından bakmak istedim, dokundum . Çok ilginçti.


Sonra dayanamadım içine girdim. Tam bana göre yapılmıştı. Hatta yan tarafında sadece ayaklarımı yıkamam için bir de küçük küvet vardı. Teknoloji ne kadar ilerlemiş dedim kendi kendime hergün biz bebekler için daha güzel şeyler yapıyorlar. Keşke annem bunu bana alsa. Tamam biliyorum ördeğimi daha yeni aldı onu da çok seviyorum ama bu çoooook havalı.

2 yorum:

gülçin dedi ki...

oy oy neler yapmış annesi bu yakışıklıya..

AsrınMucizesi dedi ki...

Sorma kanka işimiz var bu oğlanla
Ne yerde ne gökte :)