KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

2 Temmuz 2009 Perşembe

Minik Balığın Yeni Balığı

Benim canım annem tam bir deniz tutkunudur. Onun için Bolu'da yaşamanın en zor tarafı bu. Bir süre denizi görmezse yosun kokusunu bile özledim diye iç geçirmeye başlar. Ona burada deniz hasretini bastıracak birşey gerekiyordu. O da benim. Tamam deniz gibi değilim ama bende bir balık burcuyum. Biricik annem beni hep minik balığım diye seviyor. Bana denize gidince yapacaklarımızı anlatıyor. Şimdilik denizden korkup korkmayacağımı bilmiyorum ama annemin anlattığı gibiyse bende denize tutkun olabilirim.


Anneciğim minik balığının da bir balığı olmasını istemiş. Bana bu komik balığı almış. İlk gördüğümde korktum biraz. Çünkü bu tavanda asılı ve ne zaman bıraksam ordan oraya zıplıyor. Ama oynadıkça sevdim bir de ağzıma yaklaştırıp tadına bakabilsem daha güzel olacak. Bu aralar bunun için uğraşıyorum iyiki annem farkında değil.

Annem bunun gibi daha birçok balığın denizde yaşadığını söyledi. Anladığım kadarıyla deniz çok büyük bir banyo küveti. Ben banyo yaparken bazen su yutuyorum ve çok korkuyorum. Balıklarda su yutunca korkuyorlar mıdır?Beni annemin tuttuğu gibi onlarıda anneleri koruyor mu yoksa?

Yeni balığıma onlarla ilgili bir sürü şey soruyorum. Ama henüz bana bir cevap vermedi. Aslında daha hiç sesinin çıktığını da duymadım . Galiba balıklar başka bir dil konuşuyor. Büyüdüğümde bu dili öğrenmeliyim.

1 yorum:

S.Düvenci dedi ki...

Balık burcusun ya... Annen sana hemen bir balık oyuncak almış. Deden kusur kalmasın istedim.. Ben de bir balık aldım. Ama balık dediğin su da yüzmeli ve yüzerken de hava kabarcıkları çıkartmalı.. Değil mi?
Böylelikle burcunun tüm öğeleri bir araya gelmiş olsun.