KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

16 Haziran 2009 Salı

YAYLA GEZİSİ

Solaklar Yaylasında yemek molası verdiğimiz yer


Bu fotoğrafı ya dedem çekmiş ya ben ikimizde yokuz görünürde. Dedem alabalıklara bakmaya gitmişti galiba evet evet şimdi hatırladım ben çektim bunu yaaaa :)






Baba oğul gözlüksüz çıkmayız. Büyükannemde bu halimize bir anlam veremiyor. Söylüyorum işte burdan '' Gözlüklerim olmadan asla ''





Sonunda babannemle dedem de haklı olduğumu anladılar. Artık onlarda gözlüksüz çıkmıyor.

Nasılız ama :):):)





Babannemle sohbet etmek çok zevkli benim dilimden anlıyor. Baksanıza annemle babam dolaşmaya gittiklerinde bile onlarla gitmemiştim.
Aslında biraz da başbaşa kalsınlar istemiştim.

1 yorum:

eray14 dedi ki...

Allahımıza binlerce şükürler olsun.Senin gibi güzeller güzeli tatlımı tatlı senin gibi bir torunumuz var. İyiki varsın iyiki bu dünyaya gelmişsin. Hayatımıza renk getirdin. ışık saçtın.