KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

17 Haziran 2009 Çarşamba

Yaşasın Amcam Geldi


Tanıştırayım bu amcam Bahadır. Ankara'da oturuyor. Sizde fark etmişsinizdir babama hiç benzemiyor. :):):) Annemle babamı gören herkes kesin sizin çocuk sarışın renkli gözlü olur diyordu. Annemde her seferinde belli olmaz amcası esmer diye cevap veriyordu. Doğduğumda şu anki halimle alakam yoktu bende amcama benzediğimi düşünmeye başlamıştım. Ama günler geçtikçe öyle olmadığı belli oldu.





Hazır annemle babam ortada yokken amcama istediğim şeyleri söyliyeyim.

Aramızda ama tamam mı amca?




Madem dünyaya geldim bir faydam olsun dedim. Geceleri süper kahramanlık yapmaya başladım. ( Tabii annemin beni emzirdiği saatler dışında ) Tam birkaç uzaylı yakalayacağım geceye hazırlanırken annem düğüne gidiyoruz dedi. Süperman kostümümü giymişim gelmem diye itiraz edecek yaşta da değilim. Hemen imdadıma amcam yetişti ve koluyla kimliğimin açığa çıkmasını engelledi. Sağol amca !!!

Not: Sonraki gece bahsettiğim uzaylıları yakaladım.

1 yorum:

S.Düvenci dedi ki...

Aşağıda yeralan yorum teslimat adresindeki yanlışlıktan dolayı yanlış adrese gönderilmiştir.. Düzeltirim.
"Yaşasın! nidaların ve gelenlerin eksik olmasın.. Söylemesi kolay gideyceksin.. Haklısın.. En kısa sürede temenniye katkı sağlamak dileğiyle."