KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

13 Haziran 2009 Cumartesi

SÜNNET MESELESİ


Biliyorsunuz bu siteyi anneciğim benim için hazırlıyor. Ben sadece kontrol ediyorum :):):):)
Dün yine kontrol ederken birşey farkettim. Canım annem benim sünnet olduğumdan hiç bahsetmemiş. Sanırım o olaya ait bir fotoğraf olmadığı için.
Ben burdan herkese duyurmadan yapamayacığım.
Annemle babama teşekkür ediyorum daha 1 günlükken beni sünnet ettirdikleri için. Hiç acı duymadım hatta ağlamadım bile ne de olsa erkek olduk.Belki ilerde benimde oğlum olur bende aynısını yaparım :):):):)

1 yorum:

S.Düvenci dedi ki...

Asrın'ım;
Sünnetinle ilgili sana anlatılanların dışında bir anın olmayacak.. Bunu bir eksiklik olarak değerlendirebilirsin. Ama inan bana hatırlayacak yaşta bunu yaşaman da belleğinde hiç hoş izler bırakmayacaktı.