KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

12 Haziran 2009 Cuma

Silivri Maceram

2. ayım bittiğinde bir de silivri maceram oldu. Babacığım annemle beni bırakıp döndü.
Dedem beni sadece 1 günlükken görmüştü ne kadar değiştiğime inanamadı.
Silivrideki 2. günümüzde ananemin yeni koltukları geldi. Tabii annem ve o bununla ilgilenmek zorunda kaldı. Böyle olunca benimle uğraşmak dedeme kaldı. Ama oldukça iyiydi beni uyutmayı başardı çünkü boludan sonra silivri bana biraz sıcak gelmişti ve doğduğumdan beri ilk defa terlemenin ne demek olduğunu orda öğrendim

Annemin Canım Kankam dediği Gülçin teyze geldi beni görmeye.Yanımızdaki tatlı kız onun kızı Aylin. Bir an önce büyüsemde oynasak . Annemle Gülçin teyze bir araya gelince hiç susmadılar. Konuşacak ne çok şeyleri varmış beni unuttuklarını bile düşünmeye başlamıştım ama sonra birbirlerini uzun süredir görmediklerini anladım. Keşke yakın otursalar ne güzel olurdu


Hiç bir zaman hiç bir yerde yemek saatini kaçırmam bu alışkanlığım Silivride de devam etti. Üstelik masanın baş köşesini ben kaptım. Bu arsızlığım ne olacak benim . Siz beni asıl bir de masadaki yemeye başladığımda görün. Böyle sadece izlemek hiç zevkli olmuyor.




Annemin söylediği kadar varmış. Silivride sahilde gezmek çok güzel. Gerçi babam beni yosun kokusuna karşı uyarmıştı ama ben öyle bir koku almadım. Galiba biraz daha büyüdüğümde sahilden daha çok zevk alacam. Ananemin anlattığına göre martı diye bir kuş varmış onlara simit atacakmışız. Onlarda süt içse olmuyor mu neden atıyoruz simitleri anlamadım.
İlk öpücüğün nasıl birşey olduğunu da burada öğrendim. Aslında pek birşey anlamadım. Bana meme verecekler sanmıştım. Hangi arada öpüldüm bilmiyorum. Acemiliğime geldi bir dahakine böyle olmaz :):):):)

1 yorum:

seçil düvenci dedi ki...

evimizin en güzel misafiriydin