KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

17 Haziran 2009 Çarşamba

Ne Çok Geziyorum Ben Böyle


Canım annem bu siteyi hazırlayınca ne kadar çok gezdiğimi fark ettim. Doğduğumdan beri hatta doğmadan önce bile sürekli bir yerlere gidiyordum.
İlk önce anne ve babamla tatile çıkmıştım. O zaman daha annemin karnında 8-9 haftalıktım. Sonrası geldi zaten.
Defalarca Ankara'ya ve İstanbul'a gittim. Bolu' daki gezmelerimi saymıyorum bile.
Doğmadan bir çok özel güne denk geldim. İki bayram geçirdim. Annemin doğum günü oldu. Yılbaşı geldi. Anneciğimle babacığım sevgililer gününü kutlarken bile onlarlaydım.
Çok şanslıyım çok. Umarım bu hep böyle devam eder hayatım boyunca yeni yerler görme yeni insanlar tanıma fırsatım olur.

1 yorum:

S.Düvenci dedi ki...

Yaşasın! nidaların ve gelenlerin eksik olmasın.. Söylemesi kolay gideyceksin.. Haklısın.. En kısa sürede temenniye katkı sağlamak dileğiyle.