KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

10 Haziran 2009 Çarşamba

İLK BİR HAFTAM

Gözlerimi açmak istiyorum ama öyle zor geliyor ki; başımda toplanmış bana bakanlar kim acaba? Tamam yeni geldik dünyaya, daha kimseyi seçemiyoruz ama yüzüme doğru biraz daha yaklaşırsanız sizi görebilirim! Şu üzerimdeki eli bir yakalasam güzel güzel emicem ama henüz kollarımı kaldırmayı beceremediğim için yakalayamıyorum?






Annem hergün beni doyuruyor. Bende bugün onun için yemek yapacağım.


Aaaaaaaaaa ben sütten başka bişey bilmiyorum ki. Olsun ben yapınca anneciğim onu da çok beğenir.

Yalnız yaparken üzerimdeki hırkayı çıkarmalıyım sanırım.:)











Sonunda ikimizde yorgun düştük. Bu dünya işleri çok zormuş. Benim daha ne kadar gücüm var ki.

Ama ikimizde öğreniyoruz.




Bakayım tüm söyleyeceklerimi kafamda toparlamıştım.

Eveeeeeeeeet.

Ama ama ne oluyor ağzını açınca anlamsız sesler çıkıyor. Olamaz henüz konuşamıyorum.

Sanırım beklemeniz gerekecek söyleyeceklerimi duymak için.

Bu arada bende tekrar gözden geçireyim konuşmamı












Babacığım nerdesin!!!!!!!!!!!!!

Sana ihtiyacım var.

Hiç yorum yok: