KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

12 Haziran 2009 Cuma

Emzikle 1 Gün Süren Aşkımız



Birgün annem çevredeki baskılara dayanamayarak beni emzik ile tanıştırdı.İşe başlayacağı için endişeliydi. Babanneme zorluk çıkaracağımı zannediyordu.
Aslında bende kendimden emin değildim
çünkü annemden ilk kez ayrılacaktım.O
yüzden bu tanışmaya sesimi çıkarmadım











İlk tanışmanın heyecanı ile hemen kaynaşmıştık.
Birbirimizi tanımaya çalışıyorduk.
Hatta ilk birkaç dakika gayet iyi geçmişti



Ama hiçbirşey göründüğü gibi değilmiş.
Daha şimdiden anladım bunu.
Annemin yokluğunda beni avutacak sıcaklık bu emzikte yoktu.
Aşkımız kısa sürdü. Yine de bu annemin kıymetini anlamamı sağladı
Sen hiç merak etme annem yokluğunda kimseyi üzmem ben .

1 yorum:

Sami Düvenci dedi ki...

Hiç bir konuda peşin fikirli olmamak en iyisi.. Bu emzik bile olsa.
Hayat biraz da deneme-yanılma... Sonra yine deneme ve yine yanılma değil de.. Nedir ki.