KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

16 Haziran 2009 Salı

ANNELER GÜNÜ

Anneler gününden 1 gün önce Silivriden döndük. Bizi dedem getirdi. Ertesi sabah herkes bizim evdeydi. Anneler için özel kahvaltı vardı. Herşey çok güzeldi. Hepimizin birlikte olması benim için daha çok kucak demek. Bu şımarıklık sayılmaz ben çok küçüğüm elbette kucak isteyeceğim.

Canım babannem ve ananemen çok size şımaracağım. Her istediğimi yapacaksınız biliyorum.




















Tamam bu ilk anneler günümdü ne yapacağımı bilmiyordum. Bir dahaki seneye kesin babamdan yardım alacağım.

2 yorum:

seçil düvenci dedi ki...

senin bişey yapmana gerek yok teyzecim, sen annen için en güzel anneler günü hediyesiydin :)

S.Düvenci dedi ki...

Ohhhh! Yorum yapma önceliğini "Teyze"ye kaptırmışım.. Ama hiç üzülmedim. Böyle güzel bir yorum yapamazdım. İyi ki gecikmişim.