KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

16 Haziran 2009 Salı

Açık Havada Kahvaltı Bir Başka

Tamam sadece süt içiyor olabilirim ama bu dışarıda yapılan kahvaltılara Katılamayacağım anlamına gelmez. Açık havada uyumak çok keyifli oluyor. Hele bir de güneş ısıtıyorsa.

Canım annem yine benimle ilgilenmekten birşey yiyemiyor. Ama bu durumdan ikimizde şikayetçi değiliz. Hem arada babam görevi devralıyor. Annemde biraz rahat ediyor

Bu da Sarp Ferhunde teyze ile Ozan amcanın oğlu. Benden 20 gün önce doğdu. Hep beraberiz gerçi şimdilik sadece birbirimize bakıyoruz ama biraz daha büyüdüğümüzde yapmadığımız yaramazlık kalmayacak.


Tamam açık hava keyfini seviyorum ama tedbiride elden bırakmamak lazım. Kenelerden kendimce korunuyorum bende.
Canım babam ya her yerde çok yakışıklı. Ne de olsa bana çekmiş. :):):)





1 yorum:

seçil düvenci dedi ki...

asrınım, geldiğimde beni de götür oraya kahvaltıya bayıldım :)))