KUCUK ADAM

Lilypie Fourth Birthday tickers

10 Haziran 2009 Çarşamba

09 MART 2009 İŞTE GELDİM

10 Mart 2009 bana tanınan zamanın son günüydü. Ama içeride öyle rahattım ki hiç çıkmak istemiyordum. Birazda korkuyordum dışarda olmaktan . Hiç bilmediğim bir yerde olacaktım.
Annem sezeryan istemeyince 9 mart günü suni sancı verilerek normal doğum ile doğmama karar verildi. Doğumdan önceki gece ne annem ne ben uyuyamadık. İkimiz içinde uzun bir gün olacaktı ama uyku tutmuyordu.
Pazartesi sabahı 8:30 da hastaneye gittik. 10:30 da annem yatağa yatmış ve sancı verilmeye başlanmıştı. Akşam üstü 17:oo'ye kadar canım annem sürekli sancı çekti. Bende elimden geleni yapıyordum gelmek için.
Saat beşten sonra annemi doğumhaneye kontrol için aldılar. Ama ben herşey için hazırdım annemin daha fazla acı çekmesine dayanamıyordum. Tüm korkularıma rağmen çıkmaya hazırdım. Hemen tüm hemşireler ve doktor amca hazırlandı. Artık herşeyin sonuna gelmiştik.
Yoksa daha yeni mi başlıyordu.
Canım annemi son birkaç kez daha zorladıktan sonra gözlerimi dünyada açtım.Beni hemen alıp üşümemem için sardılar, temizlediler. Arkadan anneciğimin yorgun sesi geliyordu. Kucağında olmak için sabırsızlanıyordum. Doktor amca tüm kontrollerimi yaptı. 3 kilo 650 gr ve 50 cm olarak doğdum.
Hemşireler beni alıp dışarı çıktılar ve birinin kucağına verdiler. Tanıdım bu babacığımdı. Annem biraz sonra gelecekmiş beklemem gerekiyormuş. Ama babamın kucağında olmak güzeldi. Korktuğum gibi değilmiş. Güvendeyim rahatım.
İşte annemde geldi artık karnımı doyurabilirim. Öyle açım ki tüm bu yaşadıklarım beni çok yordu. Karnımı doyurup uyumak istiyorum.

İşte bu babam hastanede sabaha kadar annemle benim başımda bekledi.
Merhaba Babacığım.







Dünyaya geldikten sonra ilk uykum





İçeride rahat olduğumu sanıyordum ama annemin kolları daha rahatmış. Bir de gözlerimi açıp uzun uzun bakabilsem.
İyi ki varsın anneciğim
Bunlarda babannemle dedem. Sabah 8 de gelmişiz hastaneye ve ben akşam üstü 17:25 te doğmuşum. Onlarda beni beklerken çay molası vermişler. Gün zor geçmiş olmalı bir de benim çektiklerimi bilseler.












Canım annem henüz ağrıları çekmeye başlamadan önce. Şimdilik sadece
kalp atışlarımı dinliyor





Ananem nöbeti devralmış. Beni beklemeye devam. Canım annem çok acı çekiyormuş gibi. Tamam anneciğim daha hızlı olacağım.
Sonunda teyzemle dedem de geldi. Kadro tamam galiba. Daha ilk günden ne kadar yoğun geçti. Bir sürü kişiyle tanıştım. Üstelik benimle tanışmayı bekleyen daha çok insan var.
Umarım beni çok severler.

1 yorum:

CerenMaya dedi ki...

Hoşgeldin bebeğim.. (: